30 czerwca 2015

WYNIKI ZAWODÓW

Dzięki za udział! :)
Ja tu sobie tak podzieliłam, ale kiedy będziecie wpisywać koniom osiągnięcia to raczej bez tej informacji, że po ocenie boksu lub zdjęć. Po prosu I miejsce w ujeżdżeniu kl. C i już.
Biorę się do roboty i działam, chociaż jak się dziś okazało, będę się musiała także uczyć matematyki... Łiii...
No nic. Pozostaje mi pogratulować zajętych miejsc :)

1 miejsce - 1500 h
2 miejsce - 1000 h
3 miejsce - 500 h

Skoki klasa P  (zdjęciowe)

  1. Queeny, Aquitaine, Painkiller & Let Love Bleed Red
  2. Nightcall, Backseat Serenade, Little Bit of True & Dragonborn
  3. Malibloom & Kick Me
Skoki klasa P (boks)
  1. Dear Lord, Cherokee & Resurrected Sun
  2. *Queenie & *Out and About
  3. Barbór, Scene of Sunset, Apollo's Chariot & Lamart
Skoki klasa C (zdjęciowe)
  1. Brisingr & Happines
  2. Chiquita, Devil's Choir & Wilbur
  3. Walk Away
Skoki klasa C (boks)
  1. Let's Kill Tonight & Wild Instinct
  2. Asfaloth
  3. Cephee & Crooked Young
Ujeżdżenie klasa P (zdjęciowe)
  1. Nikita, Let Love Bleed Red & Gayzard
  2. Backseat Serenade, Kick Me & Brennisteinn
  3. Alhambra & Mikasi
Ujeżdżenie klasa P (boks)
  1. Demeter, Dear Lord, Cascade & Resurrected Sun
  2. Fairytale, Barbór & Cash The Check
  3. Night Shadow, Mysterious Rose, Scene of Sunset & Apollo's Chariot
Ujeżdżenie klasa C (zdjęciowe)
  1. Class A Team Girl & Island Song
  2. Nothern Light, Magnate's Romance & Big Hero 6
  3. Polaroid & Shirvani
Ujeżdżenie klasa C (boks)
  1. *Zutto Unmei  & Dannyl
  2. Jerich Parzival, Heir of Sunset, Costa Brava & Asfaloth
  3. Hawk of the Wind & Mysterious Flame

1 komentarz:

  1. Ruska, mam sprawę :) Kiedyś kupowałam od Ciebie hanowera o imieniu Cherokee który jest synem Twoich dwóch koni - The Key i Coffey. Mogłabyś go wpisać na listę ich potomków? :)
    Jego boks: http://whk-anarkia.blogspot.com/2014/08/boks-wa-cherokee-han.html

    OdpowiedzUsuń