16 grudnia 2014

OFERTY


Cena porcji nasienia jest podana w każdym boksie ogiera. Jednorazowo można wziąć max. 3 porcje od jednego konia. Możecie wykorzystać swój zakup w dowolnej chwili, a kiedy już w stajni pojawi się potomek - dajcie znać w komentarzu pod najnowszym postem. :) Aha, jeśli chcecie otrzymać potwierdzenie zakupu, napiszcie o tym w formularzu. 
FORMULARZ (nasienie mrożone)
Ksywka:
Adres Stajni:
Imię ogiera:
Ilość porcji:
Cena:

Cena jednego zarodka (nie znam się na tym, ale wydaje mi się, że chodzi o zarodki...;D) jest podana w każdym boksie klaczy. Jednorazowo można kupić 3 zarodki od jednej klaczy. Kiedy pojawi się potomek - poproszę o informację pod najnowszym postem. Jeśli chcecie dostać dowód - napiszcie w formularzu. :)
FORMULARZ (embriotransfer)
Ksywka:
Adres Stajni:
Imię klaczy:
Ilość zarodków:
Cena:

Jeśli na sprzedaż pojawi się jakiś koń (albo inny zwierzak, nigdy nic nie wiadomo ;) możecie starać się o jego zakup poprzez wypełnienie poniższego formularza. Jeśli wam się udało - napiszę do was w przeciągu tygodnia od pozostawienia komentarza. Jeśli jednak zostanie on (w sensie ten komentarz) usunięty - oznacza to, że z jakiegoś powodu wasza prośba/staranie zostało odrzucone . Oczywiście można spróbować jeszcze raz. Ceny koni z dopiskiem "na sprzedaż" są podane w boksach. 

FORMULARZ (sprzedaż)
Ksywka:
Adres stajni:
Kontakt:
Imię konia:
Przekonaj mnie, że powinien być twój: (to może być kilka/kilkanaście/kilkadziesiąt słów - jeśli macie dar przekonywania powinno się udać ;)
Cena:

4 komentarze:

  1. FORMULARZ:
    Ksywka: Elvia
    Adres Stajni: http://homesteadstud.blogspot.com/
    Imię klaczy: My Best Friend
    Ilość zarodków: 1
    Cena: 450H

    OdpowiedzUsuń
  2. FORMULARZ (sprzedaż)
    Ksywka: Kas Bem
    Adres stajni: http://wirtualnahodowlakonbreathofeternityi.blogspot.com/
    Kontakt: GG 52856317
    Imię konia: Dragon Age
    Przekonaj mnie, że powinien być twój: Przede wszystkim zależy nam na rozwoju każdego kupionego konia i staramy się im to zapewnić. Nasi eksperci z wielką przyjemnością poświęcają czas na treningi koni i ich rozwój. W zależności od charakteru zwierzęcia nauka przebiega szybciej lub wolniej - Możemy przeznaczyć na coś 1 trening, a na coś 4. Zwierzaki mają u nas dobrze, a im ich więcej tym więcej czasu spędzamy z nimi. Ogierkowi zapewnimy wszystko co najlepsze, a w tym: własny kącik w stajni, opiekę (także medyczną), dużo treningów, rozwój umiejętności zwierzęcia, udział w zawodach z jednym jeźdźcem (by koń przyzwyczaił się tylko do jednej osoby, która go dosiada) oraz grono zwierzęcych towarzyszy (nie tylko koni).
    Cena: 15.000hrs

    OdpowiedzUsuń
  3. FORMULARZ (sprzedaż)
    Ksywka: Shamvari
    Adres stajni: bernauxstud.wix.com/bernauxstud
    Kontakt: beckak77@gmail.com
    Imię konia: Erasin'Capital
    Przekonaj mnie, że powinien być twój: Kiedy sprzedawałam Wam Erasina wiedziałam, że oddaję go w dobre ręce. Bernaux miało mały zastój, a koń o takich predyspozycjach tylko by się marnował, a to oczywiście- wielka szkoda. Teraz wiem, że nasza decyzja była słuszna. Koń bardzo się rozwinął i pokazał, że stać go na wiele. Jako, że zauważyłam iż Erasin został wystawiony na sprzedaż, po drobnej naradzie postanowiłam znów ściągnąć go do Bernaux. Podstawy już ma, a w rodzimej stajni będzie mógł dalej rozwijać karierę pod okiem doświadczonych trenerów, korzystać z treningów i startować w zawodach. Sprawdzi się z pewnością również jako reproduktor, ponieważ właśnie zaczął się sezon kryć.
    Jednym słowem jest to bardzo wartościowy koń, który zasilając naszą kadrę wprowadzi do niej dużo świeżości i zapewne odniesie u nas wiele osiągnięć.
    Cena: 55 000 H

    OdpowiedzUsuń
  4. FORMULARZ (sprzedaż)
    Ksywka: Agness Lenoore
    Adres stajni: w-s-k-e.blogspot.com
    Kontakt: stajnia lub anka120.120@gmail.com
    Imię konia: Morning Tea
    Przekonaj mnie, że powinien być twój: Już od dość dawna poszukuję konia wyścigowego. Właściwie bez żadnego powodu weszłam w zakładkę ze sprzedaży. Ot tak, żeby popatrzeć. Mimo to w oczy rzuciła mi się Tea. Przez długi czas rozważałam wszystkie za i przeciw. Klaczka nie dawała mi spokoju. Dosłownie, myślałam o niej i myślałam no i w końcu zdecydowałam. Raz jeszcze przejrzałam jej galerie , a widząc z jaką wielką radością pokonuje tory wyścigowe i jak bardzo kocha biegać stwierdziłam, że to jest właśnie koń, którego szukałam. Zapewnię jej treningi, dużo uwagi. Jest jeszcze młoda, więc przed nią jeszcze wiele. Zapewnię także liczne starty w zawodach, ale także spokój i ciszę w stajni, co pozwoli klaczce dobrze wypocząć po torze czy treningu. Poza tym także pełne trawy, bezpieczne pastwiska, obszerny, jasny boks i kontakt z innymi końmi, co pozwoli jej zachować wewnętrzny spokój i równowagę psychiczną oraz społeczną. Poza tym będzie pod stałą opieką weterynaryjną, w boksie będzie miała oczywiście stały dostęp do czystej, świeżej wody i lizawkę bogatą w niezbędne dla konia minerały.
    Cena: 8.000 h

    OdpowiedzUsuń